Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Delsey Châtelet 2.0 ryggsäck - lyx och elegans - utstrålar den där pariska touchen - precis som resten av denna serie, där det även finns resväskor. Dom finns också här på sidan. Självklart är ryggsäcken tillverkad av återvunnet rPET-material - faktiskt har hela 9 återvunna plastflaskor använts för att producera denna ryggsäck. Väskan är designad med funktionalitet i åtanke - de tre yttre fickorna gör det enkelt att hålla dina personliga tillhörigheter nära till hands. Ryggsäcken har justerbara, bekväma axelremmar och ett bra bärhandtag. Huvudfacket öppnas lätt och framtill hittar du både små fickor för alla småsaker samt en QR-kod som tar dig till vår hemsida där du kan skapa en Delsey-profil, registrera din produkt och aktivera din garanti - inget behov av att hålla reda på kvitton och garantibevis längre - nu kan du alltid hitta dem i molnet. På baksidan finns en separat fodrad ficka för din 15,6’’dator/surfplatta - och vi har med omtanke placerat den där - nära dig och svår att stjäla - så res tryggt och bekvämt med din Châtelet-ryggsäck. Ryggsäckens baksida har också 3D-meshskum, vilket gör att den inte klibbar mot ryggen och därmed är bekväm att bära. Det är också möjligt att glida ryggsäcken över teleskophandtaget på en resväska, så att du smidigt och elegant kan ta dig igenom flygplatsen. En TSA-kombinationslås medföljer för ytterligare säkerhet. Slutligen har vi också tänkt på hygienen, eftersom ryggsäcken är fodrad med ett nytt supermjukt återvunnet material med antibakteriella och antivirala egenskaper (Silvadur®). Det lämnas 3 års global garanti på denna ryggsäck.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt vårt överskott till cancerforskning