Ditt köp stödjer cancerforskningen. Läs mer här.

Kundservice

NEYE Kundservice

Gäller ditt ärende presentkort eller reklamationer på väskor/resväskor från Rizzo eller Accent? Läs mer här.

Öppet köp & Retur: Behöver du hjälp med en retur/öppet köp? Läs mer här.

E-post: kundservice@neye.se

Om du har frågor angående webbshoppen eller NEYE generellt, kan du skicka ett mail till kundservice@neye.se. Vi besvarar ditt mail så snart som möjligt.

Ring till NEYE på telefon: 0760-018900

Telefonens öppettider:  måndag-fredag 09:00 - 12:00

Kundservice håller stängt på helger samt allmänna helgdagar (röda dagar).  Ytterligare stängda dagar  aviseras här på sidan.

 

Vanligast ställda frågor:
Få svar på de mest ställda frågorna.

 

Whistleblower funktion

Hjälp NEYE att bekämpa brott, allvarliga hot mot miljön, hälsan eller människor.

Om du anser att det har begåtts ett brott mot lagar eller regler hos NEYE, uppmanar vi dig att rapportera detta till oss. Du kan använda denna kontaktfunktion helt anonymt om du är anställd hos NEYE eller har viktig information om förhållandena på NEYE.


Vem är NEYE? Butiker Jobba hos NEYE Klubb NEYE PR & Press Kundservice Kontaktuppgifter Köpvillkor Klarna Webbordrar Betalning Leverans Öppet Köp och Retur Reklamation Personuppgiftspolicy Samhällsansvar Vad är GRS-certifiering? Presentkort/tillgodokvitto Tävlingsregler