Leverans

Här kan du läsa om fraktpriser och leverans hos NEYE.

Leverans vid köp för över 699,- är gratis till Post Nord utlämningsställen.
Leverans vid köp för över 299,- är gratis till NEYE’s butik på Emporia i Malmö.

  • Hämta i butik – Click & Collect*: 0 kr.
  • Leverans till NEYE butik**: 49 kr. vid köp under 299 kr.
  • Post Nord utlämningsställen: 69 kr.
  • Post Nord vald adress: 99 kr. / 39 vid köp över 699,-

Leverans innan jul?
Beställ senast söndag den 17 december om du vill vara säker på att få dina julklappar innan jul.

 

NEYE klubbmedlemmar:

Som medlem i Kubb NEYE får du gratis frakt när du handlar för över 599,- (normalt fri frakt vid köp för över 699,-).
Detta gäller för leverans til Post Nord utlämningsställe. Samma lägre fraktgräns gäller även för leverans till vald adress med Post Nord, då kostar frakten 69 kr.

Bli medlem i Klubb NEYE här eller logga in för gratis leverans vid köp över 599 kr. Medlemskapet är gratis och ger dig en massa fördelar.

 

* Click & Collect
Du kan hämta din beställning gratis i en av våra butiker om hela din beställning finns på lager i den önskade butiken. Butiken kommer då att markeras som grön i kassan när du har valt "Hämta i butik." Du får ett meddelande via sms när din order är klar, vanligtvis inom en timme under butikens öppettider. Observera att din order bara är reserverad för dig i 7 dagar efter att den har accepterats som en Click & Collect-beställning.

** Leverans till butik
Varor som är beställda för leverans till butik skickas från vårt centrallager. Det innebär att det tar 2-5 arbetsdagar innan varan kommer (om inte butiken kan hantera beställningen som en Click & Collect).

NEYE levererar inte till adresser utomlands. Dock sker leverans till Danmark via neye.dk.


Leveranstid
Vi levererar normalt inom 2-5 arbetsdagar.

Du kan följa ditt paket via det spårningsnummer du har fått i samband med bekräftelsen av din order. Om du har beställt för avhämtning i butik kommer du också att få ett sms när din beställning är klar för avhämtning i butiken. Ta med din orderbekräftelse när du hämtar din vara i butiken.


Förseningar
Om dina varor skulle bli försenade på grund av förseningar hos PostNord eller deras underleverantörer kan NEYE inte hållas ansvariga för detta. Vi gör dock allt vi kan för att få varan till dig i tid.

Alla varor du beställer på neye.se skickas som rekommenderat paket med PostNord och är fullt försäkrade under transporten. Du kommer att få ett spårningsnummer via e-post i samband med bekräftelsen av din beställning. Via spårningsnummer kan du följa din vara från avsändning till leveransplatsen. Vanligtvis kan du spåra en försändelse 12 timmar efter att du har fått spårningsnumret. Om du har frågor om leveransen kan du också kontakta NEYEs kundservice via mejl på kundservice@neye.se


Läs mer om NEYEs köpvillkor.


Vem är NEYE? Butiker Jobba hos NEYE Klubb NEYE PR & Press Kundservice Kontaktuppgifter Köpvillkor Webbordrar Betalning Leverans Öppet Köp och Retur Reklamation Personuppgiftspolicy Samhällsansvar Vad är GRS-certifiering? Presentkort/tillgodokvitto Tävlingsregler