RIZZO.SE BLIR TILL NEYE.SE - LÄS MER HÄR

Erbjudande

Grow

Skolväska Brave
1.399 kr
839,40 kr
Färg:
Orange
Leverans inom 2-5 dagar -
Frakt 0 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Skolväska Brave

Vacker och praktisk nybörjarskolväska från GROW med fina tryck och detaljer med medföljande gympapåse. Gympapåsen är avtagbar och ligger i en ficka med dragkedja på väskans lock. Den fästs på utsidan av väskan och fästs även på botten av väskan så att den sitter tätt. Inuti har skolväskan ett stort vadderat fack för PC, en liten ficka med dragkedja och en avtagbar nyckelring. Dessutom har den en ficka, upp mot baksidan, för de tyngsta böckerna. Framtill har den en framficka med termofoder som har plats för den medföljande matlådan och vattenflaskan. Skolväskan har två sidofickor med dragkedjor, så att barnet enkelt kan komma åt sina mindre tillhörigheter. Den har en ergonomisk design och kommer därför med en vadderad rygg, med justerbara axelremmar och bröstrem samt ett justerbart höftbälte. Baksidan av skolväskan har köldbryggor så att värme kan komma ut från barnets rygg. Den har två handtag, så den kan hänga både med locket öppet och när det är stängt - detta gör det enkelt och hanterbart för barnet att hitta sina böcker i väskan. Botten är gjord av vattenavvisande material och är fast, så själva påsen kan stå när den är tom. Dragkedjorna är också vattenavvisande. På utsidan av väskan sitter en fin namnbricka i silikon. Det finns reflexer hela vägen runt locket och baksidan av axelremmarna, så att barnet alltid syns i mörkret. Påsen är tillverkad av 100% återvunnen PET och är lämplig för barn i klass 0.-2.

  • Storlek / 38x20x26,5
  • Liter / 17
  • Vikt / 0.89
  • Material / Återvunnen plast
  • Årskurs / Årskurs 0-1
Produktnummer: 15841007500
Streckkod: 5701359805166
Leverantörs produktnummer: 300109080-RPET
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 2-5 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt vårt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer