Ditt köp stödjer cancerforskningen. Läs mer här.

Erbjudande

LEGO Bags

Skolväskeset Maxi+ Parrot
1.699 kr
649 kr
Färg:
Blå/Mönster
Leverans inom 2-4 dagar -
Frakt från 49 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Skolväskeset Maxi+ Parrot

Skolväskset Maxi Plus levereras med en gympapåse som kan fästas på väskan samt ett pennfodral med fyllning. Skolväskan Maxi Plus är en stilren skolväska med ergonomisk bärkomfort, designad utifrån alla viktiga funktioner som kan förväntas av en bra skolväska när junior behöver extra utrymme i väskan för böcker, platta A4-portföljer eller en bärbar dator. Här får du en skolväska som sitter bra på barnets rygg och säkerställer en åtsittande passform med individuella justeringsmöjligheter via axelremmar, höftbälte, bröstspänne och topplyftremmar; Allt detta säkerställer den mest optimala bärkomforten och viktfördelningen. Skolväskan kan stå stabilt på golvet och när huvudfacket är uppfällt med dragkedja finns det enkel åtkomst till det packade innehållet och därmed en bra överblick över rummet; Det inkluderar också ett elastiskt band för att fästa pennfodral och en hemlig ficka. Välj Maxi Plus skolväska om du letar efter en rymlig väska som stöder barnets rygg, även under dagar med hög lastvikt. En stabil väska som gör det enkelt för barnet att organisera böckerna närmast ryggen och ger extra utrymme för en bärbar dator eller platta A4-mappar. En väska som kan hålla mat och snacks fräscha i den rymliga isolerade fickan gör att du kan fästa pennfodralet och hus- eller cykelnyckeln inuti väskan och fästa den separata gympapåsen som ingår i kitet ovanpå skolväskan för en balanserad viktfördelning. Skolväskan rymmer 23L och gympapåsen 9L. Specifikationer: Rymligt huvudfack med enkel åtkomst via dragkedjeöppning. Vadderat fack med dragkedja på baksidan av väskan, perfekt för platt A4-dokumentportfölj, böcker eller en bärbar dator. Rejäl och stabil botten. Insida, öppen ficka och resår som ser till att last från böcker och anteckningsblock kan placeras närmast kroppen. Stor isolerad ficka framtill på väskan med extra volym i huvudfacket, perfekt för matlåda och snackslåda. Airmesh vadderad ryggpanel med tillgång till luftflöde. Airmesh vadderade och justerbara axelremmar. Justerbart bröstspänne. Justerbart höftbälte som kan tas av de dagar med låg lastvikt. Övre lyftremmar som kan justera kropp och väska närmare varandra för optimal viktfördelning. Utvändig ficka för vattenflaska. Bärhandtag upptill. Invändig namnskylt. Löstagbar nyckelring. Reflexer på alla fyra sidor.

  • Storlek / 42x22x25
  • Liter / 32,5
  • Vikt / 1.5
  • Material / Polyester
  • Årskurs / Årskurs 2-4
Produktnummer: 15613822200
Streckkod: 5711013105440
Leverantörs produktnummer: 20229-2206
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 2-4 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer