Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Orbitkey Världens mest kraftfulla Bluetooth-tracker. Gör det enkelt att hitta plånbok, bagage, nycklar, telefon med mera. Sätt din Orbitkey X Chipolo tracker på de saker du älskar och hitta dem enkelt med din telefon. Få den kvarglömda saken att ge ifrån sig ett högt ljud eftersom du lätt kan höra flera rum bort. Ring dina nycklar, plånbok, cykel med mera. Tryck två gånger på din Orbitkey X Chipolo och din telefon kommer att avge ett högt ljud även om telefonen är avstängd. Se var du senast hade den bortglömda saken. (Den når ca 30-50m) Titta på kartan på din telefon för att se var du senast hade dina nycklar. Aktivera Crowd Search (Be andra om hjälp), vilket utökar din sökning till att omfatta alla andra som använder Chipolo-appar. När du söker efter din Chipolo tracker via din telefon låter Chipolo-tekniken dig använda alla andra som har en Chipolo-app installerad för att utöka din sökning (helt anonymt, förstås) så ju fler vi är, desto lättare är det att hitta dina saker (och det finns många.. !) Den här funktionen är 100 % privat, så ingen vet att du letar efter din Tracker via andras telefoner.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt vårt överskott till cancerforskning