RIZZO.SE BLIR TILL NEYE.SE - LÄS MER HÄR

Erbjudande

Delsey

Resväska Montmartre Air2.0Gree 68 Cm
2.799 kr
1.959,30 kr
Färg:
Svart
Leverans inom 2-5 dagar -
Frakt 0 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Resväska Montmartre Air2.0Gree 68 Cm

Montmartre Air 2.0 är tillverkad till 100% av rPET, ett material producerat helt av återvunna plastvattenflaskor. Denna kabinväska innehåller motsvarande 26 återvunna flaskor. Res ansvarsfullt vart du än går! Montmartre Air 2.0 är också utrustad med ett inbyggt TSA-kombinationslås för extra säkerhet. Du kan ställa in det med din egen personliga kod samtidigt som Transportation Security Administration (TSA) kan kontrollera din bagage utan att skada den med hjälp av en speciell nyckel. Dragkedjorna klickar diskret in i låset och är därmed mindre utsatta för att slitas av under transport. Du hittar både bekväma topp- och sidohandtag på denna kabinväska, och den är också expanderbar (3 cm). Slutligen har du en stor framficka med blixtlås för det du behöver snabb åtkomst till när du är på språng. De dubbla ljudlösa spinnerhjulen gör det lätt och problemfritt att glida genom flygplatsen, och de är utformade för enastående manövrering. Invändigt är väskan naturligtvis fullt fodrad med ett elegant och avtagbart tvättbart (30°) foder, praktiskt och mycket hygieniskt. Det finns en huvudficka med två justerbara remmar så att du kan hålla ordning på dina ägodelar, en längsgående ficka på sidan för alla småsaker och en blixtlåsförsedd ficka i locket. När du väljer en Delsey Montmartre Air 2.0 får du en stilren och elegant design. Det medföljer 5 års världsgaranti på denna produkt. Observera: Det fysiska produkten kan variera jämfört med bilderna, t.ex. med avseende på fodret, etc.

  • Storlek / 68x43
  • Vikt / 2.9
  • Material / Återvunnet polyester
Produktnummer: 14879700007
Streckkod: 3219110489569
Leverantörs produktnummer: 00235281900
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 2-5 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt vårt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer