Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Straw Cup 800 ml är den termiska, lätta termoskoppen i rostfritt stål. Den raffinerade och originella designen gör den till den perfekta termoskoppen att ta med på språng, oavsett om du ska till kontoret eller gymmet. De olika färgerna och den kompakta designen erbjuder vackra lösningar för alla typer av personligheter som kombinerar estetik med funktionalitet. Straw Cup är 100 % isolerad och tvättbar, så du behöver inte oroa dig för att spilla en enda droppe av din favoritdryck. Den är skapad för att hålla länge och representerar ett bra alternativ till plastflaskor. Den är mycket enkel att använda och den stora öppningen gör den superenkel att rengöra. Locket med sugrör gör det lätt att dricka upprätt, oavsett om du går eller kör bil, och botten på Straw Cup är utformad för att passa de flesta bilars mugghållare. Koppen håller drycker kalla i flera timmar, är tät och läcksäker. Du kan lägga till fler funktioner med olika lock och tillbehör från 24Bottles. Koppen väger 495 g, har en botten med diameter på 7,3 cm, en öppning på 8 cm och en höjd på 23,5 cm. Den är tillverkad av 18/8 livsmedelsgodkänt rostfritt stål och har en silikon-tätningsring. Den är 100 % säker och fri från BPA, BPS, PES, PFAS och ftalater. Det är enkelt att rengöra dina 24Bottles-produkter och vi rekommenderar alltid handdisk med varmt vatten efter varje användning, särskilt om flaskan innehållit annat än vatten. Regelbunden rengöring säkerställer lång hållbarhet. Använd varmt vatten och mild tvål eller en blandning av varmt vatten och vinäger eller en tesked bakpulver som ett mer naturligt alternativ. När koppen är rengjord bör den alltid torka upp och ner utan lock.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.