Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Kids Bottle, Urban Bottle 500 ml, är den sötaste samlingen av vattenflaskor någonsin. Denna stålfaska är idealisk för barn, inte bara vid skolstart utan även för roliga kvällar eller på språng. Barnflaskan är mycket praktisk och gör det enkelt för barn att ta med sin flaska, så att de alltid har tillgång till vätska oavsett om de leker i parken eller gör läxor. Flaskans lätta vikt och högkvalitativa design gör den till den perfekta vattenflaskan för skolan, oavsett ålder. Varje flaska är lätt att rengöra, återanvändbar, säker och kan innehålla allt från vatten till fruktjuice. Extra lätt, platsbesparande och enkel att dricka ur. Barnflaskan är en extra lätt, icke-isolerad, återanvändbar vattenflaska med sugrör, designad så att de små enkelt kan dricka själva hemma, i skolan eller på lekplatsen. Drickpipen med integrerad öppna-stänga-funktion är 100 % läckagesäker och möjliggör drickande med endast en hand. Vikt: 125 g, Diameter: 6,5 cm, Mun: 3,3 cm, Höjd: 21 cm, Material: 18/8 livsmedelsgodkänt rostfritt stål. Lufttät försegling: silikon. 100 % säker: BPA-fri, BPS-fri, PES-fri, PFAS-fri och ftalat-fri. Skötsel och underhåll: Det är enkelt att rengöra dina 24Bottles-produkter. Vi rekommenderar alltid handtvätt genom att skölja med varmt vatten efter varje användning, särskilt om flaskan använts för annat än vatten. Regelbunden rengöring och god skötsel säkerställer att produkten kan användas i många år. Använd varmt vatten och neutral tvål, eller en blandning av varmt vatten och vinäger eller en tesked bakpulver för ett mer naturligt alternativ; separat används de som en utmärkt rengöringslösning och är definitivt mer naturlig än diskmedel. Efter tvätt ska flaskan alltid torka upp och ned utan lock.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.