Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Skönhet och välmående i ett enda drag! Vill du få ett hår som strålar av hälsa och glans? Då är vår hårborste med vildsvinsborst nyckeln till den perfekta hårvården. Med vår borste får du inte bara glansigare hår, utan också starkare och mer strålande hår. Vildsvinsborst är naturens gåva till ditt hår. Den är skonsam mot håret samtidigt som den ger en uppfriskande massage till hårbotten. Denna stimulering av blodcirkulationen hjälper till att främja starkare och friskare hår – och resultatet märks redan efter några användningar. Vildsvinsborsten fördelar hårets naturliga oljor från rot till topp. Det betyder att ditt hår får lite extra kärlek, och du kommer att märka en tydlig förbättring i både glans och styrka. Vår hårborste med vildsvinsborst passar alla hårtyper. Oavsett om du har tunt eller tjockt hår, kort eller långt, kommer denna borste att förvandla din hårvårdsrutin så att du kan njuta av samma lyxiga resultat oavsett hårtyp. Ge ditt hår den kärlek det förtjänar med vår borste med vildsvinsborst. Det är din genväg till ett friskare, glansigare och mer strålande hår. Skäm bort dig själv i dag och upplev skillnaden!
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.