Domänen rizzo.se vidarebefordrar till neye.se

Delsey

Resväska Chatelet Air 2.0 slim 55 Cm
3.999 kr
Färg:
Brun
Leverans inom 2-5 dagar -
Frakt 0 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Resväska Chatelet Air 2.0 slim 55 Cm

Res med stil och elegans med Delsey's Châtelet 2.0. Châtelet 2.0 utstrålar äkta vintagelyx, och du får till och med en hel del smarta detaljer som en extern USB-port. USB-porten är direkt ansluten till en innerficka där du kan lägga din powerbank, så att du inte längre får slut på ström på dina mobila enheter. Resväskan har 4 dubbla 2-lagers mjuka spinnerhjul för en helt smidig och tyst körning. Den är utrustad med ett trevligt ergonomiskt handtag på ett lyxigt vagnsystem med flera lägen och till och med ett sidohandtag. Naturligtvis har resväskan ett TSA-kombinationslås som krävs vid inresa till USA. Likaså är resväskan utrustad med ZipSECURITECH - Delseys patenterade dubbla säkerhetsdragkedja som är extra slitstark och bättre stöldsäker. På baksidan av resväskan hittar du en QR-kod som tar dig till vår hemsida, där du kan skapa en Delsey-profil och t.ex. registrera din produkt och därmed också aktivera din garanti, samt spara din kod för TSA-låset. Då har du allt på ett ställe, enkelt och smidigt. Inuti är den fodrad med ett nytt supermjukt återvunnet material med antibakteriella och antivirala egenskaper (Silvadur by DuPont). Resväskan är uppdelad i 2 fack med dragkedja, med flera separata fickor med dragkedja för att organisera ditt bagage optimalt. Båda facken har remmar så att allt håller sig på plats. Dessutom ingår en sko- och tvättpåse och slutligen har resväskan även en AirTag/SmartTag-ficka. 10 års världsgaranti på denna lyxiga resväska.

  • Storlek / 35x55x25,5
  • Liter / 38
  • Vikt / 2.9
  • Material / Polykarbonat
Produktnummer: 16085805201
Streckkod: 3219110503692
Leverantörs produktnummer: 00167680106
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 2-5 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt vårt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer