Gillian Jones

Necessär Easypack
459 kr
Färg:
Svart
Leverans inom 2-5 dagar -
Frakt från 49 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Necessär Easypack

Easypack-väskan från Flatonista-serien är den ultimata necessären för dig som vill ha plats för alla dina skönhetssaker på språng. Den rymliga väskan har en smart och praktisk design med flera fickor och fack för att organisera dina produkter. Med Easypack-väskan får du två stora fack som ger dig gott om plats för alla dina skönhetssaker. Dessutom har väskan även 3 innerfickor som gör att du kan organisera dina produkter efter storlek eller syfte. Med en stor ficka med dragkedja i mitten är det även enkelt att hålla koll på dina mindre produkter och tillbehör. Designen på väskan ger dig en bra överblick över dina produkter när den är öppen. Easypack-väskan har ett praktiskt handtag som gör det enkelt att ta med sig necessären överallt. Necessären är extremt rymlig och kan enkelt lagra alla dina skönhetssaker, oavsett om du är på semester eller bara är på språng. Med en kraftig dragkedja stängs väskan säkert och skyddar dina produkter från stötar och stötar. Om toalettväskan blir smutsig kan den tvättas i tvättmaskinen i 30 grader, med låg centrifugering. Torktumla även på låg värme.

  • Storlek / 10x11x24
  • Vikt / 0.135
  • Material / Plast
Produktnummer: 16260000000
Streckkod: 5713982010794
Leverantörs produktnummer: 10013-00
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 2-5 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt vårt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer