Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
U-TURN är JEVAs "hybrid" skolväska, som är perfekt för årskurs 1-4 – det är en lätt, funktionell och prisvärd skolväska tillverkad i ett slitstarkt och vattentätt material av bästa kvalitet. Skolväskan väger endast 985 gram. U-öppningen gör det enkelt att komma ner i det stora rummet, som är stort och rymligt, eftersom mycket av U-TURN:s volym används i det. I huvudfacket hittar du också den vadderade PC-fickan, som även kan användas som rumsavdelare, där du automatiskt håller böckerna och/eller PC:n nära barnets rygg och på så sätt säkerställer god bärkomfort. De fyra vadderade stödpunkterna på ryggen ligger precis som de ska mot barnets rygg, vilket ger rätt ergonomi och stöd. Överst på remmarna har skolväskan JEVA:s "EASY-ADJUST-system", som ger 7 enkla centimeter för att justera ryggen – därmed har väskan en bred målgrupp från 1:a till 4:e klass. Den justerbara bröstremmen, de vadderade och formade remmarna samt det smarta elastiska magbältet EASY-BELT säkerställer optimal bärkomfort och viktfördelning. På framsidan av väskan finns ett isolerat matlådefack som rymmer 1 matlåda. Den medföljande vattenflaskan sitter på höger sida av väskan, och på vänster sida finns en stor ficka för pennfodralet. En avtagbar gympapåse/miniryggsäck ingår i priset på skolväskan - den är gömd i locket, och när den används hänger den enkelt och snyggt på framsidan av väskan och barnet kan fortfarande enkelt och utan ansträngning komma in i väskans alla fack. När gympapåsen är avhakad kan den även användas som en separat miniryggsäck. Skriv ditt namn, adress och telefonnummer på namnlappen i locket. Den smarta, löstagbara nyckelringen är placerad högst upp i huvudfacket. Reflexer fördelade över hela väskan så att barnet syns från alla håll. Bred resår på remmarna för att samla upp överflödig rem, eller för att hålla den valda reminställningen på plats. Volym: 18 + 9 liter.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.