Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Lian skolryggsäck – din pålitliga partner för urbana äventyr. Johnny Urban Lian är den perfekta ryggsäcken för alla som vill klara sin skolgång med stil. Dess moderna design tilltalar både tonårstjejer och tonårskillar som värdesätter funktionalitet och stil. Med ett genomtänkt format på 18 liter erbjuder den tillräckligt med förvaringsutrymme för alla skolredskap. Det rymliga huvudfacket med praktisk tvåvägsdragkedja rymmer enkelt böcker och dokument. Ett separat fack med elastisk stängning skyddar din laptop eller surfplatta. Ytterligare organisation erbjuds av det andra huvudfacket med dragkedjeficka och elastiska pennfickor samt frontfickan med integrerad nyckelkrok – för att du ska kunna ha ordning på dina saker. Komforten är det viktigaste för Lian: den ergonomiska Air-Mesh-ryggpolstringen och de justerbara axelremmarna anpassar sig efter din kropp. Kompressionsremmar på sidorna och en avtagbar bröstrem ger stabilitet. Även när ryggsäcken är full känner du knappt av vikten. Den praktiska trolleyremmen gör den också till en idealisk resekompanjon för spontana weekendresor.Tack vare en speciell impregnering är Lian väderbeständig. Sidfickor i mesh ger snabb åtkomst till din vattenflaska, medan D-ringen erbjuder individuella anpassningsmöjligheter. Johnny Urban Lian skolryggsäck är mer än bara en skolväska – den är din pålitliga följeslagare för alla urbana stunder, från skoldagen till fritidsäventyr.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.