Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Aletta Crossbody-väskan från Markberg är en elegant och stilfull väska som kombinerar funktionalitet med tidlös design. Tillverkad av vegetabiliskt färgat läder, som är baserat på naturliga material, bär väskan prägel av ett hållbart val. Den naturliga tillverkningsprocessen ger varje läderstycke sin egen unika textur och färg, vilket tillför en personlig charm. Som en vacker detalj kommer lädret att utveckla en patina över tid, vilket gör varje väska ännu mer karaktärsfull. Designen av Aletta Crossbody-väskan är genomtänkt med fina detaljer, inklusive metallspännen på sidan av remmen, som ger ett modernt och sofistikerat uttryck. Dessa spännen tillför inte bara visuell intresse, utan säkerställer också att remmen är solid och hållbar. Invändigt erbjuder väskan ett rymligt huvudfack som gör det lätt att organisera och förvara dina dagliga nödvändigheter som mobiltelefon, plånbok och nycklar. För att ge extra säkerhet finns det en liten dragkedjeficka där du kan förvara värdesaker eller mindre föremål som du snabbt vill ha åtkomst till. Den justerbara läderremmen säkerställer att väskan kan bäras bekvämt över axeln eller som crossbody, så att den passar till alla situationer och personlig stil. Väskans inre foder är gjort av 100 % bomull, vilket ger en mjuk och naturlig känsla, samtidigt som det säkerställer en slitstark och hållbar insida.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.
Vi donerar allt överskott till cancerforskning