Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Kids Bottle är den sötaste vattenflaskollektionen någonsin. Denna vattenflaska i stål är perfekt för barn, inte bara för skolstarten, utan också för roliga utekvällar. Barnflaskan är mycket praktisk och gör att barn enkelt kan transportera sin flaska så att de alltid har sin vätskebalans till hands, oavsett om de leker eller gör läxor i parken. Designens lätthet och kvalitet gör den till den perfekta vattenflaskan för barn i skolan, oavsett ålder. Varje flaska är lätt tvättbar, återanvändbar, säker och rymmer alla drycker från vatten till fruktjuice. EXTRA LÄTT PLATSBESPARANDE LÄTT ATT DRICKA Barnflaskan är den extra lätta, oisolerade, återanvändbara vattenflaskan med sugrör. Den är utformad så att små enkelt kan dricka vatten på egen hand hemma, i skolan eller på lekplatsen. Drickpipen med integrerad öppnings-stängningsfunktion är 100 % läckagesäker och gör det möjligt att dricka med bara en hand. Vikt: 90 g Diameter: 6,5 cm Munstycke: 3,3 cm Höjd: 13,7 cm Material: 18/8 livsmedelsklassat rostfritt stål Hermetisk försegling: Silikon 100 % säker: BPA-fri, BPS-fri, PES-fri, PFAS-fri och ftalatfri Skötsel och underhåll Det är enkelt att rengöra dina 24Bottles-produkter. Vi rekommenderar alltid att du diskar för hand genom att skölja dem med varmt vatten efter varje användning, särskilt om de används för att förvara en annan vätska än vatten. Vi föreslår också regelbunden diskning: gott underhåll av dina 24Bottles säkerställer att du kan använda din produkt i många år. Använd helt enkelt varmt vatten och neutral tvål, eller en blandning av varmt vatten och vinäger eller en tesked bikarbonat för ett mer naturligt alternativ; faktum är att när de används separat är de en utmärkt rengöringslösning och definitivt mer naturlig än diskmedel. När den har diskats, låt alltid flaskan torka upp och ner och utan lock.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.