Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Spin Bottle 730 ml är den termiska, lätta vattenflaskan i rostfritt stål. Den raffinerade och originella designen gör den till den perfekta vattenflaskan att ta med på språng, oavsett om du ska till kontoret eller gymmet. De olika färgerna och den kompakta designen erbjuder vackra lösningar för alla personligheter och kombinerar estetik med praktisk funktion. Spin Bottle är en 100 % isolerad och tvättbar flaska, så du behöver inte oroa dig för att tappa en enda droppe av din favoritdryck. Denna flaska är skapad för lång hållbarhet och utgör därför ett alternativ till plastflaskor. Den är mycket enkel att använda och den stora öppningen gör den lätt att rengöra. Den nya Spin Bottle handlar om mångsidighet, och namnet speglar de oändliga kombinationerna av 24Bottles-lock som passar alla behov. Spin är designad med 24Bottles signaturkvalitet och erbjuder flexibiliteten att matcha ett brett utbud av flasklock, vilket säkerställer perfekt passform, funktion och stil. Detta är resultatet av ett genomtänkt designsystem som gör att allt tillbehör smidigt integreras med hela 24Bottles-serien. Clear Mouth-locket låter dig se innehållet samtidigt som rengöringen blir enkel. Clear Mouth är kompatibel med alla Clima- och Urban-lock och kan smidigt integreras med din flaska för perfekt passform och enkel funktionalitet. Spin Bottle-locket gör flaskan mycket lätt att bära med sig överallt. Flaskan kan hålla drycker kalla och varma i timmar. Du kan lägga till fler funktioner till din flaska med många olika lock och diverse 24Bottles-tillbehör. Vikt: 410 g, Diameter: 8 cm, Öppning: 3,3 cm, Höjd: 24 cm, Material: 18/8 livsmedelsgodkänt rostfritt stål, Hermetisk försegling: Silikon, 100 % säker: fri från BPA, BPS, PES, PFAS och ftalater. Det är enkelt att rengöra dina 24Bottles-produkter. Vi rekommenderar alltid handdisk – skölj med varmt vatten efter varje användning, särskilt om flaskan används för andra vätskor än vatten. Vi föreslår även regelbunden rengöring: god skötsel av dina 24Bottles säkerställer att produkten kan användas i många år. Använd varmt vatten och neutral tvål, eller en blandning av varmt vatten och vinäger, alternativt en tesked bakpulver som ett mer naturligt alternativ. Både vinäger och bakpulver fungerar utmärkt som rengöringsmedel och är betydligt mer naturliga än diskmedel. Efter rengöring bör flaskan alltid torka upp och ner, utan lock.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.