Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Denna crossbody-väska har en iögonfallande och feminin look, vilket gör den perfekt som en go-to-väska. Den är tillverkad av 100% lammskinn, vilket ger ett exklusivt och lyxigt utseende. Framsidan är dekorerad med en elegant guldfärgad kedjedetalj och en distinkt guldfärgad nit på fliken, vilket ger en unik och sofistikerad twist till väskans design. Väskan stängs med en v-formad flik och en magnetisk dold knapp, vilket ger en snygg och funktionell finish. Inuti är den utrustad med en liten ficka med dragkedja och en öppen mobiltelefonficka, vilket gör det enkelt att organisera dina viktigaste tillhörigheter. Den medföljande långa, justerbara och avtagbara crossbody-remmen gör väskan mångsidig och praktisk, samtidigt som den bibehåller sitt eleganta utseende. En väska som kombinerar funktionalitet, exklusivitet och feminina detaljer – och som utan tvekan kommer att lyfta vilken outfit som helst. V-formad flik med dold magnetisk knapp. Dekorerad med guldfärgad kedjedetalj och nit fram. Innerficka med dragkedja och öppen mobiltelefonficka. Lång justerbar och avtagbar axelrem ingår. Det rekommenderas att vattentäta väskan före användning.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.