Domänen rizzo.se vidarebefordrar till neye.se

Gillian Jones

Organizer kosmetiktaske
679 kr
Färg:
Creme
Leverans inom 2-5 dagar -
Frakt från 49 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Organizer kosmetiktaske

Letar du efter en följeslagare för dina semestrar, så är den genomtänkta och praktiska hängande organizer-toalettväskan det du söker. Vi vet alla att hyllplatser på hotellbadrum inte alltid är de största, men denna rymliga toalettväska kan hängas upp på en badrumskrok eller dörrhandtag, så att du enkelt kan komma åt dina skönhetsprodukter. Med tre interna dragkedjefack och en stor plats för t.ex. hårspray och schampoflaskor ger denna toalettväska dig en bra överblick över dina favoritprodukter. Dessutom finns det 3 meshfickor där du kan förvara vad du vill, och en gratis medföljande incheckningsväska._x000D_ _x000D_ Organizern är tillverkad i härligt mjuk velour och stängs med dragkedja med stort hänge så att det är lättare att öppna och stänga väskan. Den stiliga designen med Gillian Jones guldemblem på framsidan gör denna toalettväska till ett måste för varje resande kvinna. Och det bästa av allt är att den kan maskintvättas vid 30 grader och torktumlas vid låg värme, så att den alltid är redo för din nästa resa. Med måtten L26 x H21 x B11 cm är denna toalettväska den perfekta följeslagaren för varje resa, camping, sport eller weekendresa. Gör dig själv en tjänst och investera i denna smarta kosmetikväska designad med maximalt fokus på detaljer och användning. En gratis incheckningsväska tillverkad i PVC-fri plast till ett värde av 69,95 kr medföljer vid köp.

  • Storlek / 21x11x26
  • Vikt / 0.39
  • Material / Sammet
Produktnummer: 16401406000
Streckkod: 5713982011289
Leverantörs produktnummer: 10001-54
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 2-5 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt vårt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer