Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Johnny Urban Blair skötväska – din pålitliga partner i vardagen som förälder. Familjelivet kan vara kaotiskt – Blair skötväskan från Johnny Urban skapar ordning i det glada kaoset. Denna genomtänkta mammaväska kombinerar urban stil med praktisk funktionalitet och gör utflykter med ditt barn till en avslappnad njutning. Den vattenavvisande skötväskan med en volym på 16 liter (29 x 14 x 43 cm) har smart utformade förvaringsfack för alla babyartiklar. Huvudfacket med dragkedja är lätt vadderat och skyddar ömtåliga föremål, medan elastiska innerfickor håller flaskor, muggar eller små snacks på plats. En separat innerficka med dragkedja förvarar värdesaker eller dokument. De avtagbara buggyfästena förvandlar ryggsäcken till en barnvagnsväska på nolltid. Axelremmarna kan förvaras i en speciell ryggficka så att ingenting hänger och dinglar. Den extra trolleyremmen gör Blair till den perfekta resekompanjonen för familjeutflykter eller semestrar. De ergonomiskt formade och vadderade axelremmarna garanterar bekväm bärkomfort, även om du är på språng hela dagen. Bärhandtaget på ovansidan gör det enkelt att snabbt ta tag i väskan när det är bråttom. Tack vare den belagda botten står skötväskan stabilt och är skyddad mot fukt.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.