Medlemserbjudande

Markberg

Axelväska Groundmbg
799 kr
639,20 kr
Medlemspris - Logga in och få rabatt
Färg:
Svart
Leverans inom 1-4 dagar -
Frakt 0 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Axelväska Groundmbg

Ground Bag från Markberg – en smart och praktisk väska som kombinerar stil och coolness. Väskan är tillverkad i 100 % återvunnet plastmaterial, både invändigt och utvändigt. Varje väska har vår karakteristiska justerbara dragsko-detalj – designad för att följa med ditt look och din stämning. Ground Bag är mångsidig och perfekt för både vardag och festliga tillfällen. Den kan användas som handväska eller över armen, eller som crossbody-väska, vilket gör den idealisk för en utekväll eller en aktiv dag på språng. Den justerbara handtaget ger dig möjlighet att skapa det helt rätta, coola cropped-looken som följer tidens trender. Väskan rymmer ett stort inre fack med gott om plats för alla dina viktigaste saker, samt en blixtlåsförsedd ficka och en öppen ficka, så att du enkelt kan organisera dina tillhörigheter. Den säkra blixtlåsförseglingen ser till att dina saker är i trygga händer. Med måtten 25 cm x 38 cm x 10 cm är Ground Bag perfekt balanserad mellan funktion och stil.

  • Storlek / 25x38x10
  • Vikt / 0.25
  • Material / Återvunnet polyester
Produktnummer: 17105300000
Streckkod: 5711423119433
Leverantörs produktnummer: 4654RPV
Leverantörinformation: https://markberg.dk
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 1-4 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Tack för att du gör skillnad

Som kund hos NEYE är du med och gör en stor skillnad, eftersom vi skänker hela vårt överskott till cancerforskning.

För oss är värdet och meningsfullheten i att bidra till ett så viktigt ändamål det absolut bästa med att arbeta på NEYE. Oavsett vilken roll vi har kan man säga att vårt jobb i grunden handlar om att samla in pengar till cancerforskning.