Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Luminite Daypack – Den smarta dagryggsäcken för universitetet, jobbet och vardagen. Luminite Daypack från OAK25 är perfekt för alla som är på språng i stan, oavsett om det är på väg till universitetet, kontoret eller för spontana äventyr. Tillverkad av högkvalitativt reflekterande 600D PES-polyester, förblir reflektionen osynlig i dagsljus, men ger extra säkerhet vid direkt ljusinsläpp – särskilt på cykeln. Med sina kompakta mått och en volym på 16,8 liter erbjuder ryggsäcken tillräckligt med utrymme för din vardag utan att verka skrymmande. Den smarta designen imponerar med genomtänkta detaljer: ett separat laptopfack på baksidan skyddar din enhet, medan kompressionsremmarna på sidan håller innehållet på plats. Huvudfacket öppnas med en praktisk dragkedja och ger snabb åtkomst till allt viktigt. På framsidan finns justerbara remmar som ger dig flexibilitet att förvara extra utrustning. De vadderade handtagen på sidan och på ovansidan samt de mjuka axelremmarna garanterar bekväm bärkomfort – oavsett hur fullpackad Luminite Daypack är. Praktiska extrafunktioner som trolleyremmen med dold ficka och en karbinhake för nycklarna kompletterar den smarta looken.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.