Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Luminite Traveller – din smarta resryggsäck för urbana resor. Oavsett om det gäller en arbetsresa, semester eller äventyr, så klarar Luminite Traveller från OAK25 allt. Denna unisex-resryggsäck övertygar med ett stort volym på 33,5 liter och en mängd praktiska funktioner. Tack vare det reflekterande 600D-polyestermaterialet syns du bättre under nattliga äventyr – reflekteringen syns dock bara när ljus faller på den, så att den ser diskret ut under dagen. Den genomtänkta öppningen på baksidan gör det enkelt att packa, precis som om du använde en resväska. Inuti hittar du många fack för allt viktigt: från elastiska nätfickor och ett skofack till ett separat laptopfack. Med denna ryggsäck håller du alltid ordning. De vadderade axelremmarna, som kompletteras med en bröstrem med magnetisk spänne, ger maximal komfort. Så sitter ryggsäcken säkert och bekvämt även under långa sträckor. Och när du tar en liten paus: De vadderade handtagen på ovansidan och på sidan gör att du bekvämt kan bära ryggsäcken i handen. Luminite Traveller är också stark när det gäller säkerhet: med kompressionsremmarna på sidorna håller du ryggsäcken kompakt, medan du på framsidan är väl utrustad med en ögla för en cykellampa i mörker. Dessutom finns det en dold ficka under trolleyremmen som ger dig extra förvaringsutrymme.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.