Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Nytt: Satch Pack skolväskeset i Hidden Rainbow-utgåvan med pennfodral, gymväska och dricksflaska i rostfritt stål. Denna fullreflexserie tillverkas i begränsat antal. Skolväskan: Satch Pack skolväska Ger dig maximal synlighet. Den är enkel i dagsljus, men när det är mörkt och ljuset träffar den blir den ett blickfång. Den är ergonomisk och helt enkelt väl genomtänkt: En Satch Pack skolväska avlastar ryggen tack vare sitt avtagbara breda höftbälte med "Pull-forward system". Via Your-Size-Systemet kan den exakt justeras till valfri höjd mellan 1,40 m och 1,80 m. Den har 2 SWAPS på framsidan av väskan. Den kan ersättas med andra satch SWAPS (som kan köpas separat, det finns plats för 4 SWAPS på påsen). Pennfodral: Pennfodralet, som inkluderar en gradskiva, har extra plats för pennor, sax, miniräknare, limstift och allt viktigt för skolvardagen. Pricken över i:et är att facket som skyddar gradskivan också är en avdelare med en organiseringfunktion för pennor och skolscheman. Gymväska: Gymväskan från Satch är enkel att fästa på skolväskan från Satch. Den har en framficka med plats för småsaker. Materialet är lätt att rengöra och är vatten- och fläckbeständigt. Textilierna är PFC-fria och tillverkade av 100 % återvunna PET-flaskor. På så sätt kan plastavfall användas på ett helt nytt sätt. Dryckesflaskan är tillverkad av rostfritt stål och tål maskindisk. Flaskan är BPA-fri och 100 % läckagesäker. Den har ett praktiskt skruvkork med fäste på locket. Den lättdrickbara öppningen är lätt att dricka ur. Flaskform med stor påfyllningsöppning. Denna färg kan inte köpas separat, den är specifikt tillverkad för detta Satch Hidden Rainbow-set.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.