Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Bronx Laptopväska, 14 tum från TYLER&CO. är en elegant och funktionell arbetsväska, perfekt för den moderna professionella mannen. Den är tillverkad av kvalitativ Buffalo Läder, vilket garanterar både hållbarhet och ett stilfullt utseende. Väskan är designad med praktiska handtag som gör det enkelt att bära den i handen, samt en justerbar och avtagbar crossbody-rem för extra komfort. På framsidan av väskan hittar du en liten dragkedjeförsedd ficka, idealisk för att förvara viktiga saker som du snabbt behöver ha tillgång till. Invändigt har väskan ett rymligt huvudfack som innehåller en öppet fack speciellt designat för en 14-tums laptop, så att du kan skydda din enhet under transport. Det finns också en dragkedjeförsedd ficka på skiljeväggen samt två små öppna fack på den andra sidan, vilket ger möjlighet att organisera mindre saker som telefon, pennor och visitkort. Fodret i 100 % polyester ger ett elegant intryck och gör det lätt att hitta dina saker inuti. Med måtten 28 cm x 41 cm x 7 cm är Bronx Laptopväska både kompakt och rymlig, vilket gör den idealisk för daglig användning, både på jobbet och på fritiden. Den är den perfekta datorväskan för den moderna konsumenten.
Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.
Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen
Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.
Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager
Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.
Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.
Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.
Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.