Domänen rizzo.se vidarebefordrar till neye.se

Delsey

Datorväska Wagram 15"
2.499 kr
Färg:
Blå
Leverans inom 2-5 dagar -
Frakt 0 kr
Ditt köp stödjer cancerforskning
NEYE ägs av NEYE-Fonden, som sedan 1977 har donerat allt överskott till cancerforskning.
Produktbeskrivning

Datorväska Wagram 15"

Delseys nya eleganta affärsserie med en tidlös design. De eleganta läderdetaljerna avslutar designen och lyfter den till en nivå av förfining som få andra modeller kan matcha. Tillverkad i ballistiskt nylon är den otroligt hållbar samtidigt som väskan väger nästintill ingenting! De magnetiska handtagen är en smart detalj som förenklar vardagen. I väskan finns en avtagbar axelrem som enkelt justeras efter behov. Dessutom kan ryggsäcken enkelt fästas över handtaget på en resväska vid behov. Med två fack och ett överflöd av praktiska fickor för alla ändamål erbjuder den även möjlighet till expansion för de dagar då du har med dig lite extra. Den har även smarta funktioner som en inbyggd anti-RFID-ficka för att säkra din mobila enhet från obehörig åtkomst när du är på språng. Wagram är också utrustad med en QR-kod som tar dig till vår webbplats där du kan skapa en Delsey-profil, registrera din produkt och aktivera din garanti samtidigt som du enkelt sparar din TSA-låskod. Allt på ett ställe, smidigt och praktiskt. Det invändiga fodret är gjort av ett nytt återvunnet supermjukt material med antibakteriella och antivirala egenskaper (Silvadur by DuPont) och den interna layouten lämnar inget att önska. Här finns ett fack för din 15,6’’ bärbara dator, ett fack för din surfplatta, särskilda fack för kablar och andra praktiska detaljer för att hålla allt organiserat. Kort sagt - ett utmärkt val när du behöver en elegant men praktisk, hållbar och säker datorväska. Vi erbjuder 3 års global garanti.

  • Storlek / 42x14x30
  • Liter / 22
  • Vikt / 1.02
  • Material / Nylon
Produktnummer: 16319301257
Streckkod: 3219110526516
Leverantörs produktnummer: 00119916102
Leverans & Retur

Leverans

Leveranstid 2-5 dagar

Gratis frakt över 699 kr. För medlemmar endast 599 kr.

blobid2.png Click & Collect – Hämta gratis i NEYE-butik

 

Kundservice

Kundservice

Kan jag returnera varor köpta på webbutiken i en NEYE-butik?

Ja, du kan absolut returnera varor du har köpt på neye.dk. Du kan byta och returnera alla varor som köpts på webbutiken inom 30 dagar – kom bara ihåg att ta med din orderbekräftelse, antingen utskriven eller på mobilen, när du returnerar i butiken.

Hur reklamerar jag min vara?

Vid reklamation, vänligen besök en av våra butiker med ditt kvitto eller orderbekräftelse. Butikspersonalen kommer att bedöma om det rör sig om en produktionsfel som omfattas av 2 års reklamationsrätt. Om så är fallet kommer de att registrera en reklamation. Reklamationer hanteras inom skälig tid och det kommer vara butiken som håller dig informerad. Ärendet kan lösas genom reparation, utbyte, prisavdrag eller återbetalning av köpeskillingen, beroende på den specifika situationen

Kan jag reservera en vara online?

Nej, det går inte att reservera en vara online. Man kan istället kolla om varan finns i lager i en butik, och då är du välkommen att ringa till butiken och be dem lägga undan varan åt dig.

Vad gör jag om min vara är skadad vid leverans?

Om varan är defekt eller bristfällig vid mottagandet, bör du vända dig till en butik eller kontakta kundtjänst så snart som möjligt efter mottagandet. Butiken kan byta ut din vara om de har den i lager. Kundtjänst kan undersöka om det går att skicka en ny vara från vårt lager

Vad gör jag om varan inte finns i lager i en NEYE-butik nära mig?

Du kan genom att klicka på 'Hitta varan i butik' se vilka butiker som har varan i lager. Vårt lagersystem tillåter inte att vi skickar/flyttar varor från en butik till en annan. Varan måste därför antingen köpas i den fysiska butiken eller köpas online. Kom ihåg att alltid ringa i förväg för att vara säker på att varan finns i lager och reserverad för dig.

Vad gör jag om jag har frågor om en vara?

Om du har frågor om en eller flera varor på neye.dk, är du välkommen att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@neye.se. För att kunna hjälpa dig med en specifik vara behöver vi ett artikelnummer - det hittar du under produktbeskrivningen.

Får jag ett e-postmeddelande så jag kan se min beställning?

Ja, när du har lagt din beställning kommer du omedelbart att få ett e-postmeddelande som tack för din beställning. Först när ditt paket skickas från vårt lager kommer vi att skicka din slutliga orderbekräftelse. Kort tid därefter kommer du att få ett e-postmeddelande med en track&trace-länk så att du kan följa paketets resa. Om du inte har fått ett e-postmeddelande från oss kan det ha hamnat i din skräppost eller så kan du ha stavat din e-postadress fel.

Du är alltid välkommen att skriva till kundtjänst på kundservice@neye.se, så kan vi skicka din orderbekräftelse eller track&trace-e-post igen.

Hitta butik

Ange ditt postnummer och hitta din närmaste NEYE-butik

Hos NEYE stödjer du cancerforskningen

Vi säger inte att väskor kan rädda liv...men vi jobbar på det.

Vi donerar allt vårt överskott till cancerforskning

Neye-Fondens donationer